zaterdag 1 januari 2011

Het 1e bericht in het nieuwe jaar

2011 al weer wat gaat het allemaal snel. De laatste paar weken bijna niet gekraald omdat ik het te druk had met het werk.
Maar vandaag ga ik lekker aan de fröbel wil een armband maken uit de bead and button namelijk soft and supple.
Verder van de week mooi lampwork kralen binnen gekregen in wat meer voorjaars en zomer kleuren dus die wil ik ook gaan verwerken in setjes.
En nu de sneeuw buiten aardig weg begint te gaan hoop ik van de week ook nieuwe foto's te kunnen maken van de sieraden die af zijn.

Onderstaande armbanden heb ik gemaakt volgens een bestaand patroon van beadinfinitum the crystal bangle http://www.beadinfinitum.com/
2 met 4mm bicones en rocailles en 1 met 4 mm pareltjes
en rocailles



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...